• Advertisement

RAPORTAGES UIT DE DUIVENBLADEN



RAPORTAGES UIT DE DUIVENBLADEN

Berichtdoor Willy » 24 aug 2012, 13:50

Omdat niet iedereen in het bezit is van een duivenblad, is het voorstel om hier de reportages te plaatsen, zodat een ieder deze kan lezen. *-:)
WIE BEGINT :
Willy

 

Re: RAPORTAGES UIT DE DUIVENBLADEN

Berichtdoor Comb vd Poel » 24 aug 2012, 19:52

polhout schreef:Volgens mij mag dit niet zomaar, is er toestemming nodig van de uitgever.



wat niet weet , wat niet deert
Comb vd Poel

 

Re: RAPORTAGES UIT DE DUIVENBLADEN

Berichtdoor Willy » 24 aug 2012, 21:19

Uitgevers, daar heb ik totaal niet aan gedacht, zelf heb ik ooit een stukje over mijzelf van de afdelings winnaar reportage op mijn website gezet, en ik heb geen commentaar of iets van de uitgever gehoord.
Kijk maar eens naar de website,s van de bekende duivenliefhebbers.
Ik kwam op het idee nadat ik het stukje van Eddy had gelezen, en zoals hij schreef was de inhoud van de reportage niet geheel de werkelijkheid.
En ook al is de uitleg van Eddy helder, je mist toch wat.
Kan me wel herinneren toen de NPOrgaan ter ziele ging, de abbonnees geen compensatie hebben gekregen, en er tal van liefhebbers zijn afgehaakt.
Maar als liefhebbers in de problemen komen door hun reportage hier te publiseren dan NIET DOEN.
Willy
Willy

 

Re: RAPORTAGES UIT DE DUIVENBLADEN

Berichtdoor E Dhollander » 24 aug 2012, 23:19

Vraag blijft altijd nog van wie de rapportage is ?
Volgens mij is en blijft het mijn rapportage die door anderen is bewerkt en gepubliceerd.
Ze hebben de medewerking en toestemming van de liefhebber nodig om de reportage op te kunnen maken.
Oorspronkelijk is en blijft het echter wel mijn verhaal wat door hen wordt benut.
Hetzelfde verhaal kan en mag ik andere reporters toereiken.

Volgende vraag is: mag men zomaar een toelichting uit het verband rukken en publiceren zonder toestemming.
Het lijkt mij niet meer dan normaal dat de tekst overeenkomt met de verstrekte gegevens.
Het lijkt mij onjuist om de inhoudelijke informatie te veranderen en anders te publiceren zonder instemming.
Niet dat ik daar wakker van lig, zolang ikzelf maar weet hoe de werkelijkheid is heb ik er vrede mee. ;)
E Dhollander

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 4244
Geregistreerd: 05 jan 2011, 20:34
Woonplaats: Walsoorden


Keer terug naar Reportages en nieuwsbrieven.



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 79 gasten