• Advertisement

Moppen, Grappen en Grollen

Re: Mopje

Berichtdoor Arie » 16 feb 2010, 14:17

De quizmaster vraagt aan zijn kandidaat: "1ste vraag voor de 1ste ronde: Het weegt 25 kg, is in allerlei kleuren verkrijgbaar, als je er water bij doet wordt het hard en je bestelt het bij Zwolsman Gips? Ra ra wat is dat?" De kandidaat denkt en denkt... TUUUUUT… "Te laat" zegt de quizmaster. "Ik weet het niet" zegt de kandidaat. "Nou," zegt de quizmaster, "het is heel makkelijk. Een zak gips!" "Oh ja, tuurlijk!" zegt de kandidaat."Okee, we gaan naar de 2de vraag voor deze ronde.Het zijn er twee, ze wegen samen 50 kg, ze zijn in allerlei kleuren verkrijgbaar, als je er water bij doet wordt het hard en je bestelt ze bij Zwolsman Gips? Ra ra, wat zijn dat?" weer denkt en denkt de kandidaat hard na… TUUUUUT…"U bent weer te laat" zegt de quizmaster. Waarop de kandidaat zegt: "Tja, ik kon er echt niet opkomen"."Nou," zegt de quizmaster, "heel makkelijk. 2 zakken gips!" "Oh ja, wat stom" zegt de kandidaat. "Maar goed" zegt de quizmaster "de laatste vraag moet u nu echt goed hebben anders gaat u niet naar de 2de ronde.Het vliegt in de lucht, heeft vleugels, een snavel en fluit af en toe? Ra ra wat is dat?" "Nou, die weet ik wel. Dat is makkelijk," zegt de kandidaat, "3 zakken gips …!"
Arie

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor Arie » 16 feb 2010, 14:52

Vader.

Petrus heeft een dag vrij dus neemt Jezus het even over aan de hemelpoort

al snel komt er een man aanzweven op een wolkje en een aureool boven zijn hoofd.
Jezus vraagt "wie bent u?"

waarop de man antwoord
"ik ben een timmerman, ik heb een hele beroemde zoon waarover miljoenen boeken zijn geschreven, wereldwijd word gelezen en ook nog een film van is gemaakt".

Jezus denkt dat hij zijn vader is dus hij roept blij
"vader eindelijk".

roept die man blij" PINNOKIO"..
Arie

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor Arie » 16 feb 2010, 15:10

Dag mam....
Een jonge man merkt in een supermarkt op dat een klein oud dametje almaar om hem heen hangt. Als hij stilstaat staat zij ook stil, en ze bekijkt hem voortdurend.

Tenslotte spreekt ze hem aan;"Ik hoop dat ik je niet lastig val, maar je lijkt zooo ontzettend op mijn overleden zoon."

Hij antwoordt; "Het geeft niet hoor."

Oud vrouwtje; "Ik weet dat het een gekke vraag is, maar zou je, als ik de winkel verlaat tegen me willen zeggen:"Dag mam"?, Je zou me zo gelukkig maken."

Ze gaat de winkel uit en als ze langs de kassa loopt roept de man; "Dag mam."

Het oude dametje zwaait en lacht naar hem.

Blij dat ie haar een pleziertje kon doen gaat hij zijn boodschappen afrekenen.
"Dat is 121 euro 85" zegt de juffrouw achter de kassa.

"Hoe kan dat nou??? Ik heb maar 5 dingen?!!!"

Cassière; "Ja, maar uw moeder zei dat u haar boodschappen ook zou afrekenen."
Arie

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor cees » 16 feb 2010, 15:44

Een boer koopt een aantal varkens
en hoopt ze te kunnen fokken voor vlees, spek, enzovoort....
Na een aantal weken komt hij erachter dat er geen enkel varken drachtig wil worden en roept hij de hulp van een veearts in.
De veearts raadt hem aan om kunstmatige inseminatie te proberen. De boer heeft geen enkel idee wat dit betekent en om zijn onwetendheid te
verbergen vraagt hij aan de veearts hoe hij kan weten dat de varkens drachtig zijn.
De veearts vertelt hem dat de varkens minder zullen staan en in plaats daarvan veel zullen liggen en in de modder zullen liggen rollen. De boer hangt op en denkt er eens even over na. Hij komt tot de conclusie dat kunstmatige inseminatie betekent dat hij de varkens zelf moet bevruchten.
Dus laadt hij de varkens in een grote veeauto, gaat ermee naar het bos, heeft met alle varkens seks, brengt ze weer thuis en gaat naar bed. De volgende morgen staat hij op en kijkt naar zijn varkens.
Hij ziet dat ze nog steeds veel rondlopen en
niet liggen. Hij concludeert hieruit dat de eerste keer niet geholpen heeft. Dus hij laadt ze weer in de veewagen, rijdt ermee naar de bossen, neukt elk varken twee keer, brengt ze weer terug en gaat naar bed.
De volgende morgen staat hij op en ziet dat
de varkens nog steeds rondlopen.
'Nog één keer', zegt hij tegen zichzelf. Hij laadt de varkens weer in de veewagen en rijdt er weer mee naar de bossen.
Hij is de hele dag aan het wippen met de varkens totdat hij naar huis gaat en daar valt hij lusteloos in bed.
De volgende morgen kan hij zelfs niet uit bed komen om even te kijken hoe het met de varkens gaat. Hij vraagt zijn vrouw of zij even wil kijken of de varkens lekker in de modder liggen te rollen.Nee', zegt ze, 'ze staan allemaal in de veewagen en eentje is er aan het claxonneren'!!
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor Arie » 16 feb 2010, 16:12

:lol: :lol:
Arie

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor jacco » 17 feb 2010, 12:19

99 Belgen en 1 Nederlander zitten in een vliegtuig .
Op een gegeven moment komt de stewardess : "Sorry, maar we zijn te zwaar ...! "
Zegt de Nederlander : " Ik spring wel ! "
Alle Belgen klappen .
" Nee, we gooien eerst de bagage eruit . "zegt de stewardess .
Even later komt de stewardess weer : "Sorry, maar we zijn nog steeds te zwaar ! "
Zegt de Nederlander : "Ik spring wel ! "
Alle Belgen klappen .
" Nee, we gooien eerst het onderstel van het vliegtuig eruit, gaat u allemaal maar aan de bagagerekken hangen ! " zegt de stewardess .
Weer een tijd later komt de stewardess weer : " Sorry, maar we zijn nog steeds te zwaar ! "
Zegt de Nederlander :" Ik spring wel ! "
Alle belgen klappen .....
stil staan is achteruit gaan
jacco

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor jacco » 17 feb 2010, 12:26

Juf tegen leerling : "Er zitten 8 duiven op het dak, de jager schiet er 3 dood .
Hoeveel duiven blijven er over ? "
Zegt de leerling : "Geen één juf, want die duiven blijven heus niet zitten ! "

Twee standbeelden

Sinds mensenheugenis staan in het rustige stadspark twee beelden,
voorstellende een man en een vrouw, naast elkaar weer en wind te
trotseren.
Op zekere dag krijgen de twee beelden bezoek van een goede fee, die
besloten heeft de beelden te belonen voor hun trouwe dienst. Beiden
mogen van hun sokkel stappen en een half uur als 'echte' mensen doen
en laten wat ze willen.
Opgewonden stappen de beelden van hun voetstuk en rennen samen naar
de dichtstbijzijnde bosjes. Een kwartier later keren beiden voldaan
en met een gezonde blos op de wangen terug, danken de fee en willen
hun hoge standplaats weer beklimmen. De fee wijst ze op het feit dat
ze nog een kwartier hebben, en dat ze zo'n kans misschien nooit meer
zullen krijgen!
"Zullen we dan nog maar een keer?" vraagt het vrouwelijke beeld.
"Graag," antwoordt het mannelijke beeld, "maar deze keer houd jij die
duiven vast en schijt ik ze onder."
jacco

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor jacco » 17 feb 2010, 15:26

Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!" De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?" Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen." De Belg: "Geef die opdracht dan maar." En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten." Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken." De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten. Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen." De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach. Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!" Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?" De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."
jacco

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor jacco » 17 feb 2010, 15:28

Jantje loopt te spijbelen over de amsterdamse wallen en hij ziet voor z'n neus een man uit de deur van een dame van de walletjes komen. Hij geeft de man een rukje aan zijn broek en zegt: "ik weet lekker waar jij bent geweest". De man kijkt geschrokken om zich heen maar niemand heeft het gezien of gehoord, hij geeft Jantje snel een tientje en laat hem beloven niets verder te vertellen. Maar op een afstandje loopt Jantje de man achterna en hij belt aan bij de deur van het huis waar de man naar binnen gaat. De man schrikt zich een ongeluk als hij Jantje ziet staan en hem hoort zeggen: "nu weet ik ook waar je woont" nu krijgt jantje een briefje van 25 om z'n mond te houden .na een tijdje wachten gaat Jantje maar naar huis. Een paar dagen later vindt z'n moeder het geld in jantjes broek en vraagt hem om opheldering. helemaal niet blij met de gegeven verklaring besluit ze dat eens een keer biechten in de kerk hem wel eens een lesje zal leren. Maar als Jantje het luikje van het biecht hokje ziet open gaan roept hij "HA! nu weet ik ook waar je werkt!"
jacco

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor jacco » 17 feb 2010, 15:34

Er komt een spiernaakte vrouw een cafe binnenlopen. De kastelein zegt: "Mevrouw, wat komt u doen?" Zegt ze: "Ik kom voor het carnaval." "Maar voor het carnaval moet je je toch verkleden?" Zegt ze: "Nou, dat is m'n kleding." Zegt de kastelein: "Wie ben je dan wel?" Zegt ze: "Ik? Ik ben Adam." "Adam? En je hebt helemaal geen pielemoos..." Zegt ze: "Nee, maar die krijg ik wel als ik binnen ben."
jacco

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 19:45

Jef en Frans zijn 2 Belgen. Ze wilden voetbal zien. Trokken daarom laatst richting Europees kampioenschap in Zwitserland. Elke dag tsjolen ze een eind door zoveel straatjes en steegjes. Vraagt Jef aan Frans: “-Zeg, Frans, weet ge wat mij opvalt? Negen van de tien huizen zijn hier, verdomme, allemaal van hout. Waarom zou dat zijn?”
Frans weet het ook niet. Maar hij valt meteen op zijn pootjes.
“-Hoe kunnen ze hier nog nog steen op overschot hebben? Die hebben ze tenslotte allemaal opgebruikt om hier die bergen te maken.”
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 19:47

Karel en Staf zijn twee buren. En soms praten ze zelfs met mekaar…
“-Mijn vrouw heeft vreemde kuren,” weet Karel. “Ze is zo zot als een deur. En ze houdt hier in ons huis ook nog eens zestien katten. En stinken dat dat doet. Komt daar nog eens bij dat alle ramen potdicht zitten. Ge kent dat wel. Elk jaar een laag verse lak. En dat al veertig jaar…”
Staf: “-Maar ik zou toch proberen één en ander efkens serieus te verluchten. Probeer toch gewoon een deel ramen open te gooien.”
Toen schoot Karel pas echt uit zijn sloffen…
-Verluchten, ramen open zetten… Gij zijt goed gek gij… Wat moet ik dan met mijn vijftig koppels excellente kweekduiven. Die zitten hier ook nog. En die blijven niet, snap je. Dus dat kot dat moet hier dichtblijven.
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 19:48

Een man komt met zijn vriendin een hotel binnen en vraagt een tweepersoonskamer. “-Mag ik wat vragen? Bent u getrouwd?” wil de portier weten.
De man bekijkt hem en zegt:
“-Ja, allebei”. :lol: :lol: :lol:
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor Arie » 17 feb 2010, 19:55

Clitorus.

Jantje komt bij zijn vader met de vraag:
Papa, wat is een clitorus?
Zegt zijn vader: Had je gisteravond bij me moeten komen, toen lag het op mijn puntje van me tong!
Arie

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 19:57

Arie,
Tot hoe ver kun je een clitorus uittrekken? :idea: :idea: :idea:

Tot dat je een klap voor je bek krijgt!!!! 8-) 8-) :lol: :lol: :lol: :lol:
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor Arie » 17 feb 2010, 20:16

:lol: :lol: :lol:
Arie

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor Arie » 17 feb 2010, 20:17

cees schreef:Arie,
Tot hoe ver kun je een clitorus uittrekken? :idea: :idea: :idea:

Tot dat je een klap voor je bek krijgt!!!! 8-) 8-) :lol: :lol: :lol: :lol:

Als je zo doorgaat wordt je binnenkort een 5 sterren generaal. :lol: :lol: :lol:
Arie

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 20:19

'K ga zo voetbal kijken,dus wat in het vat zit verzuurd niet!! :D :D
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor Arie » 17 feb 2010, 20:25

Hoe laat begint dat en wie spelen tegen wie. :?:
Arie

Super Lid
Super Lid

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 20:34

Shit,ze zenden vanavond geen voetbal uit!! :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted:
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid

VorigeVolgende

Keer terug naar Muziek, Video, Grappen en Grollen....