• Advertisement

Moppen, Grappen en Grollen



Re: Mopje

Berichtdoor jacco » 15 feb 2010, 17:22

Oma moet verschonen
Een baby lag te huilen want hij had in zijn broek geplast.
De moeder kwam er aan en zij ik verschoon je wel ,
Zegt de baby nee laat oma dat maar doen
Waarom oma?
Oma der handen trillen zo lekker.



Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:
"Pietje, wat is jouw probleem?"
Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas".
De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen." zegt de directeur..
"Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas".
De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur:
"Hoeveel is 3 x 3?"
Pietje: "9"
Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?"
Pietje: "36"
En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt:
"Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan."
Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag:
"Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"
Pietje: "benen"
De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
Pietje: "Zakken"
De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?" Pietje: "een kokosnoot"
Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?"
Pietje: "kauwgum"
De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
Pietje: "Een hand geven"
De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
Pietje: "Firetruck"
De directeur zucht heel diep en zegt:
"Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout."
stil staan is achteruit gaan
jacco

Avatar gebruiker
Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 4577
Geregistreerd: 27 jan 2010, 12:02
Woonplaats: nijkerk

Re: Mopje

Berichtdoor jacco » 15 feb 2010, 17:26

Voor het eerst ongesteld
Truusje vraagt aan de juf of ze naar de wc mag.
Even later komt Truusje weer snikkend de klas binnen, de juf vraagt wat er aan de hand is. Truusje zegt: ik zat op de wc en toen kwam allemaal bloed. Goh denkt de juffrouw dat meisje is voor het eerst ongesteld, maar dat moeten de ouders maar vertellen. Dus de juf zegt: ga maar even naar huis, jantje brengt je wel even.

Onderweg vraagt jantje wat er is. Truusje zegt: ik heb allemaal bloed in mijn broekje.
jantje vraagt of ze het wil laten zien. Truusje schaamt zich er nog voor maar na veel gezeur laat ze het uit eindelijk zien. Ze doet haar rokje omhoog en haar broekje omlaag.

jantje: geen wonder dat je bloed, je hele snikkel ligt eraf!!!



Vele gaten in één

Vraag de juffrouw aan de klas, wie kan 2 gaten in 1 gat krijgen, niemand wist het antwoord.
De juffrouw maakte een rondje met haar duim en wijsvinger en stak haar neus erin en vroeg vervolgens.

Kan iemand nog zo’n soort raadsel, Jantje stak zijn vinger op en zei wie kan er 5 gaten in 1 gat krijgen.
Niemand kon er antwoord op geven, dus zei Jantje tegen de juf moet je de blokfluit eens in je muts stoppen. De juf zei tegen Jantje buiten dat je een onbeschoft ventje bent, had je toch moeten weten dat een blokfluit 7 gaten heeft i.p.v. 5 waarop Jantje zei, ik heb toch niet gezegd dat je hem er helemaal in je muts moest stoppen!!
stil staan is achteruit gaan
jacco

Avatar gebruiker
Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 4577
Geregistreerd: 27 jan 2010, 12:02
Woonplaats: nijkerk

Re: Mopje

Berichtdoor jacco » 15 feb 2010, 17:32

De voetballers

In een kroeg in hartje Deventer staat een heerlijke meid achter de bar. Brunette, bruine ogen, eindeloze gladde benen, gebruinde huid, kortom alles erop en eraan. Ze heeft op haar 2 dijbenen tatoeages: op haar linkerdijbeen staat een afdruk van Ruud v. Nistelrooy en op haar rechterdijbeen een afbeelding van Ronaldinho. Als er een bezoeker binnenkomt mag hij van allebei de afbeeldingen raden wie het is. Bij 2 goed is het de hele avond gratis drinken. Bij 1 of 0 goed moet aan de hele kroeg een rondje worden gegeven.

Als eerste komt er een Duitser binnen, een toerist. De Duitser wil graag een poging wagen -hup- de broek van de barkeepster omlaag en de Duitser kijkt naar van Nistelrooy, hij twijfelt niet en roept: Ruud v. Nistelrooy! Dan kijkt hij naar de tweede afbeelding, maar hij komt er niet op. Hij tuurt en tuurt en graaft in zijn geheugen, maar hij komt er niet op. Hij waagt een gokje en roept: Clarence Seedorf! Hij geeft de hele kroeg een rondje.

Een Amerikaan is de tweede kandidaat. Hij kijkt naar Ruud van Nistelrooy en hij ziet er niks in. Dan maar Ronaldinho proberen denkt hij, maar die voetballer weet hij ook niet. Na een kwartier trekt de barkeepster haar broek omhoog en zegt dat de tijd om is, een rondje op kosten van de Amerikaan.

Een Nederlander komt binnen en de barkeepster trekt haar broek omlaag voor hem. Hij kijkt naar Ruud v. Nistelrooy, hij tuurt naar Ronaldinho en dan heeft hij de oplossing gevonden! Hij zegt: Linkerdijbeen weet ik niet, rechterdijbeen weet ik ook niet, maar de middelste dat is Michael Reiziger!
stil staan is achteruit gaan
jacco

Avatar gebruiker
Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 4577
Geregistreerd: 27 jan 2010, 12:02
Woonplaats: nijkerk

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 15 feb 2010, 17:39

Eendje
Een klein eendje zwemt bedroefd en wenend op het meer.
Komt een krokodil af, bezorgd kijkend naar al dat leed.
Maar beestje toch, waarom ween je?
Snik snik, 'k weet niet meer wie ik ben. Kweet niemeer wie ik ben...
Maar jij bent een mooi jong eendje, zegt de krokodil.
Kijk, ik zie een oranje bek, veren in alle kleuren en zwempootjes.
Dat betekent dat jij een eendje bent.
Nu je het zegt: 'k Ben inderdaad een eendje, antwoordt het eendje blij.
En jij, wie ben jij?.
Raad eens, zegt de krokodil.
Het eendje steekt zijn kop onder water, komt na enkele seconden weer boven en zegt:
Geen kloten te zien, wiebelgat, armpjes te kort om te werken, enorm bakkes, spannende lederen vest...

Gij bent een Marokkaan !!!
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

Re: Mopje

Berichtdoor Rien Palsrok » 15 feb 2010, 20:32

In belgië mogen motorrijders geen
helmen meer op,dat is te gevaarlijk,
ze moeten tegen woordig een muts op. :geek:
Ze hadden namelijk een test gedaan,
ze lieten een muts en een helm van
een flat gebouw vallen.........
de helm brak het eerst..........
~ Wees jezelf! Een origineel is altijd meer waard dan een kopie.
Rien Palsrok

Avatar gebruiker
Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 2904
Geregistreerd: 18 jan 2010, 08:36
Woonplaats: Puttershoek

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 16 feb 2010, 15:44

Een boer koopt een aantal varkens
en hoopt ze te kunnen fokken voor vlees, spek, enzovoort....
Na een aantal weken komt hij erachter dat er geen enkel varken drachtig wil worden en roept hij de hulp van een veearts in.
De veearts raadt hem aan om kunstmatige inseminatie te proberen. De boer heeft geen enkel idee wat dit betekent en om zijn onwetendheid te
verbergen vraagt hij aan de veearts hoe hij kan weten dat de varkens drachtig zijn.
De veearts vertelt hem dat de varkens minder zullen staan en in plaats daarvan veel zullen liggen en in de modder zullen liggen rollen. De boer hangt op en denkt er eens even over na. Hij komt tot de conclusie dat kunstmatige inseminatie betekent dat hij de varkens zelf moet bevruchten.
Dus laadt hij de varkens in een grote veeauto, gaat ermee naar het bos, heeft met alle varkens seks, brengt ze weer thuis en gaat naar bed. De volgende morgen staat hij op en kijkt naar zijn varkens.
Hij ziet dat ze nog steeds veel rondlopen en
niet liggen. Hij concludeert hieruit dat de eerste keer niet geholpen heeft. Dus hij laadt ze weer in de veewagen, rijdt ermee naar de bossen, neukt elk varken twee keer, brengt ze weer terug en gaat naar bed.
De volgende morgen staat hij op en ziet dat
de varkens nog steeds rondlopen.
'Nog één keer', zegt hij tegen zichzelf. Hij laadt de varkens weer in de veewagen en rijdt er weer mee naar de bossen.
Hij is de hele dag aan het wippen met de varkens totdat hij naar huis gaat en daar valt hij lusteloos in bed.
De volgende morgen kan hij zelfs niet uit bed komen om even te kijken hoe het met de varkens gaat. Hij vraagt zijn vrouw of zij even wil kijken of de varkens lekker in de modder liggen te rollen.Nee', zegt ze, 'ze staan allemaal in de veewagen en eentje is er aan het claxonneren'!!
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

Re: Mopje

Berichtdoor jacco » 17 feb 2010, 12:19

99 Belgen en 1 Nederlander zitten in een vliegtuig .
Op een gegeven moment komt de stewardess : "Sorry, maar we zijn te zwaar ...! "
Zegt de Nederlander : " Ik spring wel ! "
Alle Belgen klappen .
" Nee, we gooien eerst de bagage eruit . "zegt de stewardess .
Even later komt de stewardess weer : "Sorry, maar we zijn nog steeds te zwaar ! "
Zegt de Nederlander : "Ik spring wel ! "
Alle Belgen klappen .
" Nee, we gooien eerst het onderstel van het vliegtuig eruit, gaat u allemaal maar aan de bagagerekken hangen ! " zegt de stewardess .
Weer een tijd later komt de stewardess weer : " Sorry, maar we zijn nog steeds te zwaar ! "
Zegt de Nederlander :" Ik spring wel ! "
Alle belgen klappen .....
stil staan is achteruit gaan
jacco

Avatar gebruiker
Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 4577
Geregistreerd: 27 jan 2010, 12:02
Woonplaats: nijkerk

Re: Mopje

Berichtdoor jacco » 17 feb 2010, 12:26

Juf tegen leerling : "Er zitten 8 duiven op het dak, de jager schiet er 3 dood .
Hoeveel duiven blijven er over ? "
Zegt de leerling : "Geen één juf, want die duiven blijven heus niet zitten ! "




Twee standbeelden

Sinds mensenheugenis staan in het rustige stadspark twee beelden,
voorstellende een man en een vrouw, naast elkaar weer en wind te
trotseren.
Op zekere dag krijgen de twee beelden bezoek van een goede fee, die
besloten heeft de beelden te belonen voor hun trouwe dienst. Beiden
mogen van hun sokkel stappen en een half uur als 'echte' mensen doen
en laten wat ze willen.
Opgewonden stappen de beelden van hun voetstuk en rennen samen naar
de dichtstbijzijnde bosjes. Een kwartier later keren beiden voldaan
en met een gezonde blos op de wangen terug, danken de fee en willen
hun hoge standplaats weer beklimmen. De fee wijst ze op het feit dat
ze nog een kwartier hebben, en dat ze zo'n kans misschien nooit meer
zullen krijgen!
"Zullen we dan nog maar een keer?" vraagt het vrouwelijke beeld.
"Graag," antwoordt het mannelijke beeld, "maar deze keer houd jij die
duiven vast en schijt ik ze onder."
stil staan is achteruit gaan
jacco

Avatar gebruiker
Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 4577
Geregistreerd: 27 jan 2010, 12:02
Woonplaats: nijkerk

Re: Mopje

Berichtdoor jacco » 17 feb 2010, 15:26

Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!" De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?" Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen." De Belg: "Geef die opdracht dan maar." En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten." Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken." De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten. Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen." De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach. Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!" Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?" De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."
stil staan is achteruit gaan
jacco

Avatar gebruiker
Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 4577
Geregistreerd: 27 jan 2010, 12:02
Woonplaats: nijkerk

Re: Mopje

Berichtdoor jacco » 17 feb 2010, 15:28

Jantje loopt te spijbelen over de amsterdamse wallen en hij ziet voor z'n neus een man uit de deur van een dame van de walletjes komen. Hij geeft de man een rukje aan zijn broek en zegt: "ik weet lekker waar jij bent geweest". De man kijkt geschrokken om zich heen maar niemand heeft het gezien of gehoord, hij geeft Jantje snel een tientje en laat hem beloven niets verder te vertellen. Maar op een afstandje loopt Jantje de man achterna en hij belt aan bij de deur van het huis waar de man naar binnen gaat. De man schrikt zich een ongeluk als hij Jantje ziet staan en hem hoort zeggen: "nu weet ik ook waar je woont" nu krijgt jantje een briefje van 25 om z'n mond te houden .na een tijdje wachten gaat Jantje maar naar huis. Een paar dagen later vindt z'n moeder het geld in jantjes broek en vraagt hem om opheldering. helemaal niet blij met de gegeven verklaring besluit ze dat eens een keer biechten in de kerk hem wel eens een lesje zal leren. Maar als Jantje het luikje van het biecht hokje ziet open gaan roept hij "HA! nu weet ik ook waar je werkt!"
stil staan is achteruit gaan
jacco

Avatar gebruiker
Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 4577
Geregistreerd: 27 jan 2010, 12:02
Woonplaats: nijkerk

Re: Mopje

Berichtdoor jacco » 17 feb 2010, 15:34

Er komt een spiernaakte vrouw een cafe binnenlopen. De kastelein zegt: "Mevrouw, wat komt u doen?" Zegt ze: "Ik kom voor het carnaval." "Maar voor het carnaval moet je je toch verkleden?" Zegt ze: "Nou, dat is m'n kleding." Zegt de kastelein: "Wie ben je dan wel?" Zegt ze: "Ik? Ik ben Adam." "Adam? En je hebt helemaal geen pielemoos..." Zegt ze: "Nee, maar die krijg ik wel als ik binnen ben."
stil staan is achteruit gaan
jacco

Avatar gebruiker
Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 4577
Geregistreerd: 27 jan 2010, 12:02
Woonplaats: nijkerk

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 19:45

Jef en Frans zijn 2 Belgen. Ze wilden voetbal zien. Trokken daarom laatst richting Europees kampioenschap in Zwitserland. Elke dag tsjolen ze een eind door zoveel straatjes en steegjes. Vraagt Jef aan Frans: “-Zeg, Frans, weet ge wat mij opvalt? Negen van de tien huizen zijn hier, verdomme, allemaal van hout. Waarom zou dat zijn?”
Frans weet het ook niet. Maar hij valt meteen op zijn pootjes.
“-Hoe kunnen ze hier nog nog steen op overschot hebben? Die hebben ze tenslotte allemaal opgebruikt om hier die bergen te maken.”
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 19:47

Karel en Staf zijn twee buren. En soms praten ze zelfs met mekaar…
“-Mijn vrouw heeft vreemde kuren,” weet Karel. “Ze is zo zot als een deur. En ze houdt hier in ons huis ook nog eens zestien katten. En stinken dat dat doet. Komt daar nog eens bij dat alle ramen potdicht zitten. Ge kent dat wel. Elk jaar een laag verse lak. En dat al veertig jaar…”
Staf: “-Maar ik zou toch proberen één en ander efkens serieus te verluchten. Probeer toch gewoon een deel ramen open te gooien.”
Toen schoot Karel pas echt uit zijn sloffen…
-Verluchten, ramen open zetten… Gij zijt goed gek gij… Wat moet ik dan met mijn vijftig koppels excellente kweekduiven. Die zitten hier ook nog. En die blijven niet, snap je. Dus dat kot dat moet hier dichtblijven.
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 19:48

Een man komt met zijn vriendin een hotel binnen en vraagt een tweepersoonskamer. “-Mag ik wat vragen? Bent u getrouwd?” wil de portier weten.
De man bekijkt hem en zegt:
“-Ja, allebei”. :lol: :lol: :lol:
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 19:57

Arie,
Tot hoe ver kun je een clitorus uittrekken? :idea: :idea: :idea:


Tot dat je een klap voor je bek krijgt!!!! 8-) 8-) :lol: :lol: :lol: :lol:
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 20:19

'K ga zo voetbal kijken,dus wat in het vat zit verzuurd niet!! :D :D
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 17 feb 2010, 20:34

Shit,ze zenden vanavond geen voetbal uit!! :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted:
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 18 feb 2010, 11:45

Terwijl Jantje in de klas zit, vraagt de meester op eens: "Is er iemand die
iets wil delen met de klas?". Jantje staat snel op en zegt: "Ik heb een
raadsel meneer. Je steekt het er in, je haalt het er uit en het druipt. Ra
ra wat is het?". Meteen schreeuwt de meester: "Wat? NU DE KLAS UIT!". Jantje
rent dus snel de klas uit en gaat op de gang staan. Vervolgens komt het
schoolhoofd om te vragen waarom Jantje op de gang staat. Dus, Jantje verteld
zijn mop en ook het schoolhoofd zegt: "Wat? Ga maar meteen naar huis!".
Jante rent vervolgens snel naar huis. Eenmaal daar aangekomen, vraagt zijn
moeder wat hij thuis doet. Vervolgens verteld Jantje het hele verhaal, en
verteld vervolgens zijn mop: "Je steekt het er in, je haalt het er uit en
het druipt, wat is het?". Zijn moeder kijkt hem even aan en vraagt: "Nou,
wat is het?". Jantje: "Een theezakje".
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 18 feb 2010, 11:47

Rot weer
Een oude zeeman komt na zeer lange tijd op zee gezeten te hebben, voor het eerst weer aan wal. Omdat hij altijd maar in het gezelschap was van mannen, was het hoog tijd om vrouwelijk schoon op te zoeken. Hij loopt dan ook regelrecht naar de rosse buurt en stapt bij de eerst beste hoerentent naar binnen waar hij al vlug naakt op een bed ligt met een hoertje voor zich die zich aan het uitkleden is.

"Ik heb wel bepaalde wensen" zegt de zeeman. "Ik heb 30 jaar op zee gezeten en ben dus een bepaalde situatie en omgeving gewend. Die zullen nagebootst moeten worden, wil het überhaupt lukken bij mij". Het hoertje vraagt welke wensen de zeeman heeft.

"Nou, tijdens de sex wil ik dat je met je rechterhand deze houten lepel neemt en op deze emmer slaat. Daarbij trap je met je linkerbeen tegen de kast achter je, om het donderende onweer dat ik dag in dag uit heb meegemaakt, na te bootsen. Zonder lukt het niet!" En dus kruipt het hoertje bovenop de zeeman en beginnen ze te vrijen. Tijdens de sex slaat het hoertje zo hard als ze kan op de emmer naast het bed en trapt de kast achter haar bijna stuk met haar been.

"Nee nee, zo lukt het niet" zegt de zeeman. "Je moet ook nog een andere emmer met water vullen, links naast het bed zetten en me iedere 5 seconden met de linker hand water in het gezicht gooien, om de woeste zee waar ik altijd op heb geleefd, na te bootsen. Daarbij moet je iedere keer als je dat doet, "schip Ahoy!" roepen, dan denk ik aan mijn kaptein die ik nu al mis!"
Nou daar begon het hoertje: gekletter met de lepel op de emmer, trappend met het been tegen de kast, spetterend met de rechterhand in het gezicht en "Schip Ahoy!" te roepen. Meteen daarna gooit de zeeman het hoertje van zich af en begint zich aan te kleden. "Wat? Doe ik het nog steeds niet goed?!"vraag het hoertje. "Och schei uit man" zegt de zeeman. "In dit hondeweer wilt toch niemand neuken!
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

Re: Mopje

Berichtdoor cees » 18 feb 2010, 12:13

Samen bouwen aan de toekomst
Er was eens een Amerikaan en een Italiaan.
Ze zaten een beetje te kletsen en zo zegt die Amerikaan: "Geef mij ijzer en ik bouw voor jou een vliegdekschip!"
Zegt die Italiaan: "Geef mij je vrouw en ik maak de bemanning!" :lol: :lol:
M.vgr,
Cees
cees

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 728
Geregistreerd: 25 jan 2010, 21:47
Woonplaats: Rijssen

VorigeVolgende

Keer terug naar Muziek, Video, Grappen en Grollen....



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 94 gasten