• Advertisement

Bon 9 H. Mookhoek & zn.



Bon 9 H. Mookhoek & zn.

Berichtdoor Admin Wim » 13 aug 2012, 10:51

H. Mookhoek en zn. - Breskens



header.jpg


De combinatie bestaat uit vader Henk 64 jaar visserman van beroep en zoon Henry 45 jaar en werkzaam in de Zeeuwse Visveiling in Breskens . Henk speelt al sinds 1966 met duiven en Henry sinds 1994. In voorgaande jaren heeft Henry alleen onder naam gespeeld totdat hij knieproblemen kreeg en moest stoppen met voetballen. Vanaf 1994 ben ik, Henry, me echt gaan interesseren voor de duivensport en is de combinatie dan ook echt van de grond gekomen.

Wij zijn lid van de Pv Nog Sneller uit Breskens met momenteel 23 actief spelende leden. Onze vereniging speelt in Samenspel 1 van de afdeling Zeeland 96. Ons hok bestaat uit een hok van 9 meter voor de weduwnaars en een hok van 10 meter voor de kwekers,weduwduivinnen om mee te vliegen en voor de jonge duiven. In de Pv Nog Sneller zitten wij elk jaar bij de kampioenen en al jaren generaal .

Er worden dan ook elk jaar bonnen gekocht van ander hokken om versterking te zoeken zoals bij Herman Calon uit Hoofdplaat die onze grootste concurrent in het Samenspel is waar we tot nu toe heel goed mee geslaagd zijn die we dan weer proberen in te kruisen in onze eigen duiven zodat we hem dan eens kunnen verslaan.
In 2011 ook versterking gehad van Wim van Es waar duiven inzitten van Marijke Vink met het Koopman soort en hopelijk wil dit pakken op onze duiven. Verder nog een aantal duiven van Henk Melis uit zijn 666 lijn. Hopelijk duiven waar we mee verder kunnen naar de toekomst.
Verder nog uit de James Bond lijn van Vandenabeele via P Derijcke en lijn Kaasboer van Gaston de Wouver via de comb Schieman- Derijcke.

In 2009 zijn we weer een aantal nieuwe duiven gaan proberen op de overnacht die we bij verschillende collega's hebben bijgehaald maar we zullen daar toch geduld mee moeten hebben want die moeten toch een paar jaar langer rijpen dan op de kortere vluchten. Deze zijn afkomstig van wijlen H Schaap uit Dongen die duiven heeft via AP Overwater en verder van onze clubgenoten S v/d Velde-Zoon in 2009 nog winnaar van zowel 1e Nat als 1e Int Bordeaux morgenlossing bij de jaarlingen bij de ZLU waaruit wij nu een duivin uit hebben. En verder nog jonge gekweekt uit de duiven van wijlen J de Mey en wijlen G Dusarduijn. In 2011 zaten er wel een paar duiven bij waar we nog jaren plezier aan kunnen beleven op de overnacht.

Deze mannen zijn van alle markten thuis en hebben weer een goed seizoen gedraaid met diverse teletekst noteringen :top:
Wie gaat deze bon verzilveren het is zeker de moeite waard om naar Breskens te gaan. Deze combinatie schenkt een jonge duif 2013 in overleg.
Sportgroeten,
Lid van het DuivenCompetitie.nl-team!
Admin Wim

Avatar gebruiker
Administrator
Administrator
 
Berichten: 3048
Geregistreerd: 24 jan 2010, 21:02
Woonplaats: Oud-Beijerland

Re: Bon 9 H. Mookhoek & zn.

Berichtdoor Harrie » 12 okt 2012, 19:27

50 euro is mijn bod
Winnaars hebben een plan Verliezers een excuus
Harrie

Avatar gebruiker
Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 6267
Geregistreerd: 25 jan 2010, 20:55
Woonplaats: st. Oedenrode

Re: Bon 9 H. Mookhoek & zn.

Berichtdoor E Dhollander » 18 okt 2012, 07:24

Daar ga je het niet mee redden Harrie.
Zelfs ik ben kansloos met mijn bod van 60 Euro. ;)
E Dhollander

Super Lid
Super Lid
 
Berichten: 4244
Geregistreerd: 05 jan 2011, 20:34
Woonplaats: Walsoorden

Re: Bon 9 H. Mookhoek & zn.

Berichtdoor remon » 02 nov 2012, 19:54

ze komen toch heel dicht in de buurt van de generalen ik ga voor 70 euro
remon

 


Keer terug naar Bonnenverkoop 2012 t.b.v. DuivenCompetitie



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten